آموزش ادمینی اینستاگرام =، آموزش ادمینی

6 نکته درباره آموزش ادمینی اینستاگرام

آموزش ادمینی اینستاگرام چه قدر می تواند زندگیِ حرفه ای شما را متحول کند؟
اصلا تا به حال شنیده اید که یک نفر بدونِ هیچ گونه آموزش و آب دیده شدنی در زمینه آموزش ادمینی و هر شغلِ دیگری، بتواند در کارش ستاره شود و بدرخشد؟
هر چند می شود؛ با زَد و بند و پارتی بازی در خیلی از مشاغل شروع به فعالیت کرد، اما تک بودن و لقبِ حرفه ای داشتن در یک کار، تنها و تنها با آموزش دیدن، تجربه کسب کردن و البته هوش و تلاش به دست می آید.
مقاله آموزش ادمین شدن در اینستا هم، یک مرجعِ کوتاه اما کاربردی در این زمینه است.

آموزش ادمینی اینستاگرام به دردِ چه کسانی می خورد؟

اموزش ادمین شدن در اینستا ، آموزش ادمینی اینستاگرام رایگان

احتمالا اولین جوابی که به ذهنتان می رسد این است: خب این چه سوالِ خنده داریست!
قطعا کسی که می خواهد آموزش ادمینی در اینستاگرام را ببیند و از این راه کسب درآمد کند. این اولین جواب و البته منطقی ترین گزینه است. اما آموزش ادمینی اینستاگرام فقط به دردِ یک قشرِ خاص که به این کار علاقه دارند نمی خورد.
یادگیریِ ترفند های ادمینی به صورتِ عمومی به دردِ همه کسانی می خورد که در فضای مجازی فعال هستند و به نحوی محتوا تولید می کنند؛ اما سطحِ توقعشان از خودشان و پیجشان بالاست و به هر محتوایِ دستِ پائینِ ویدیویی، صوتی یا متنی راضی نمی شوند.
این دسته از افراد شاید هیچ علاقه ای به استخدام ادمین نداشته باشند اما با سرچِ مطالبِ مرتبط با آموزش ادمین اینستاگرام رایگان، سعی در بالا بردنِ استانداردِ صفحه خود را دارند و به صورتِ حرفه ای محتوا تولید می کنند.
پس آموزش ادمین شدن در اینستا، به دردِ همه ما می خورد. هم کسانی که دوست دارند به صورتِ تخصصی از آن کسب درآمد کنند، هم آن هایی که دلشان می خواهد خودشان، حرفه ای پیجشان را مدیریت کنند.

چه راه هایی برای آموزش ادمین شدن در اینستا هست؟

به صورتِ کلی دو طریقه ادمین پیج اینستاگرام شدن وجود دارد.
اول این که کمر همت ببندید و با ساعت ها سرچ، وقت خود را در سایت هایی که ادعا می کنند دوره ادمین حرفه ای اینستاگرام رایگان آموزش می دهند بگذرانید. که البته ما منکرِ ارزشمند بودنِ خودآموزی نیستیم و ممکن است آموزش ادمینی اینستاگرام برای شما این گونه قابلِ درک تر و کاربردی تر باشد.
هر چند باید  صادقانه گفت که در هیچ دوره رایگانی، مرسوم نیست که تمامِ اطلاعاتِ کاربردی به شما داده شود و صرفا استراکچرِ کلی کار برایتان توضیح داده می شود.
دومین، نزدیک ترین و البته قشنگ ترین راه، آموزش صفر تا صد ادمین اینستاگرام شدن است. مثلِ کمک گرفتن از یکی از معتبر ترین پیج آموزش ادمینی اینستاگرام، مثلِ صفحه ایران مایند و دوره های آموزش ادمینی است که برای شما تدارک دیده است.

آموزش ادمینی اینستاگرام در 6 قدم!

حالا دیگر به بخشِ شیرینِ یادگیری و جزوه برداری رسیدیم. در مبحثِ آموزش ادمین حرفه ای اینستاگرام، باید به 6 نکته گفته شده در ادامه این مقاله، توجه کنید؛ از جمله:

انظباط در تولید محتوا؛ اولین گامِ اموزش ادمینی

آموزش ادمین حرفه ای اینستاگرام

این که مثلا دو روز پشتِ هم به صورتِ رگباری پست بگذارید و بعد سه روز آفلاین شوید و حتی یک استوری هم نگذارید، یعنی رسماً کمر بسته اید به نابود کردنِ یک پیج.
تصور نکنید که چون ماهیتِ این شغل؛ دورکاری است، شما می توانید هر ساعت از روز یا شب فعالیت داشته باشید.
این کار هم مثلِ هر فعالیتِ دیگری، نیاز به انظباط در ساعاتِ خواب، بیداری و فعالیت دارد. یک ادمین باید آنالیزِ گلدنِ تایمی که پیجش فعالیت می کند را در دست داشته باشد.
ادمین ها معمولا هر 1 یا 2 ساعت یک بار وظیفه آنلاین شدن دارند و باید طیِ ساعاتی خاص به انتشار پست و استوری و سایرِ کار ها مشغول باشند.

بر اساسِ تفکیکِ وظایف عمل کنید

یکی از طلایی ترین نکاتی که در این مقاله آموزش رایگان ادمین اینستاگرام می خوانید، تفویضِ وظایف است.
از همان اول برای کارفرما مشخص کنید که می خواهید دقیقا تا چه حدی مدیریتِ پیجش را بر عهده بگیرید. آیا صرفا مسئولِ پاسخگویی به کامنت ها و دایرکت ها هستید؟ آیا فقط تولیدِ محتوایِ روزانه مثلِ پست و استوری و کار های مربوط به هشتگ گذاری با شماست؟ صرفاً وظیفه بازاریابی و تبلیغاتِ پیج را بر عهده دارید؟ یا این که نه؛ آموزش کامل ادمین اینستاگرام شدن را دیده اید و صفر تا صدِ کار های پیج را خودتان روی یک انگشت می چرخانید؟
هر چه قدر حوزه اختیاراتِ شما مشخص تر باشد، به هنگامِ بستنِ قرار داد و دریافتِ حقوق هم چالشِ کمتری با کارفرما دارید.

کپشن های خلاقانه؛ سومین درس از آموزش ادمینی اینستاگرام

روش ادمین شدن در اینستا، مراحلِ پیچیده و سختی ندارد. در حقیقت شما همه جا و از هر راهی می توانید شروع به انجامِ این کار بکنید. اما زمانی در شغلِ خود بِرند می شوید و رزومه پرباری می سازید که نوآوری به خرج بدهید.
یکی از این نوآوری ها در آموزش ادمینی، نوشتنِ کپشن های خلاقانه است. 
برای این کار، باید سلیقه دنبال کنندگانِ یک پیج را در دست داشته باشید. آیا پیجِ شما در زمینه موسیقی فعالیت دارد؟ یا نه؛ صفحه کاریِ یک فروشگاهِ بزرگِ پوشاک است.
هر چه آنالیزِ بهتری از بازه سنی و جنسیتِ دنبال کنندگانِ یک صفحه داشته باشید، کپشن ها و لحنِ مکالمه شما با دنبال کنندگان، متناسب تر خواهد بود و به همان اندازه استفاده از واژه ها و اصطلاحاتتان به روز تر و خلاقانه تر می شود.

خنثی سازیِ حملاتِ سایبری

کسی که آموزش کامل ادمین اینستاگرام را دیده باشد، خوب می داند که یکی از وظایفش، ایجادِ یک حصارِ امن برای پیج است.
البته حفظِ کاملِ امنیتِ یک صفحه، به صورتِ قانونی در حوزه اختیاراتِ ادمین نیست و اصلا افرادی به صورتِ تخصصی این کار را انجام می دهند و هزینه های بالایی هم دریافت می کنند.
اما در هر حال ادمین؛ باید سعی کند پیج را با ترفند هایی، از هک شدن و ریپورت شدن مصون نگه دارد. مثلا این که رمزِ دو مرحله ای ایجاد کند یا پسورد های قوی که به راحتی کدشکنی نمی شوند را انتخاب کند. یا این که پیج را به یک اکانت در فیسبوک متصل کند و …

افزایشِ دنبال کنندگان؛ پنجمین درسِ نحوه ادمین شدن در اینستاگرام

ترفند های ادمینی ، دوره ادمین حرفه ای اینستاگرام رایگان

این نکته را در آموزش ادمین پیج اینستاگرام فراموش نکنید که؛ افزایشِ فالوور، یکی از ابتدایی ترین وظایفِ ادمین است. اما نه به هر قیمتی! مثلا خریدِ فالوورِ فیک چه حُسنی می تواند داشته باشد و چه گُلی به سرِ پیج می زند!
یک ادمین اگر بتواند به صورتِ منظم پست و استوریِ با کیفیت منتشر کند، در هشتگ گذاری ها حرفه ای عمل کند، تعدادِ لایک و کامنتِ قابلِ قبولی برای هر پست دریافت کند و هر استوری اش با ریپلای های زیادی در دایرکت همراه باشد؛ می تواند پست ها را به اکسپلور بکشاند از آن طرف هم خود به خود شاهدِ افزایشِ فالوور های واقعی باشد.

ایجادِ تبادل؛ آخرین درسِ چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام

یک ادمین باید سعی کند با همه روابطِ حَسنه داشته باشد؛ حتی با رقبایش.
این راه هم صرفا با کامنت گذاری در زیرِ پستِ پیج های مشابه، ریپلای کردنِ استوری آن ها و همین طور تگ کردنِ آن ها در استوری ها و پست هاست. این گونه فضایی دوستانه برای تعامل با پیج های مختلف ایجاد می کنید.
می توانید از آن ها بخواهید  پست های شما را استوری کنند یا این که اصلا پستِ مشترک بگذارید.
به صورتِ کلی تصور نکنید که شما در یک جزیره هستید و تنهائید. آدم ها و کسب و کار های مشابه خودتان را جذب کنید و رفاقت ها و حمایت های شغلیِ تازه شکل بدهید.

این مقاله صرفا یک خلاصه نویسی از مهمترین وظایفِ یک ادمین بود که باید آموزش ببیند. اما برای تبدیل شدن به سلطانِ ادمین های خاورمیانه، بسته آموزش ادمینی اینستاگرام ایران مایند را یادتان نرود.

این مطالب را هم حتما بخوانید:

فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *