اهمیت دیجیتال مارکتینگ

اهمیت دیجیتال مارکتینگ و معرفی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

معرفی ۱۰ ابزار دیجیتال مارکتینگ که برای شروع کسب و کار به آن نیاز دارید

آیا می دانستید که در ایالات متحده تنها ۲۸ میلیون کسب و کار کوچک وجود دارد؟

با یک شماره مثل این، همه صاحبان کسب و کار کوچک به دنبال یک لبه رقابتی هستند. اگر اتفاق می افتد یکی باشد، شانس است که شما به دنبال استراتژی برای گرفتن پای خود را در رقابت دیجیتا مارکتینگ باشد .

در حالی که هیچ راهی برای دانستن آنچه در آینده وجود دارد، یک چیز برای اطمینان وجود دارد: شما نمی خواهید در میان تقریبا ۸۰٪ از کسب و کار که در ظرف ۱۸ ماه شکست می خورند، باشید.

بنابراین، با دیجیتال مارکتینگ چه ارتباطی دارد؟

ما در عصر جدیدی هستیم. روزهایی هستند که می توانید از اینترنت نادیده بگیرید. اگر بخواهید بدون در نظر گرفتن صنعت خود موفقیت کسب کنید، لازم است که یک برنامه بازاریابی آنلاین صحیح از روز اول استفاده شود – یک استراتژی که قدرت رسانه های اجتماعی را ارتقا دهد، از بهینه سازی موتورهای جستجو برای ترافیک استفاده می کند و از استفاده مناسب پیشرفت های بازاریابی رسانه ای که خارج از آن هستند.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

شما ممکن است با یک ابزار بازاریابی یا دو در اینجا آشنا باشید؛ دیگران ممکن است برای شما جدید باشند. اما از ساده سازی تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مدیریت پروژه، هر یک از این ابزار ها به شما کمک می کند تا آن مزیت رقابتی را که بعد از آن دارید، بدست آورید.

۱) گوگل آنالیز

محبوب ترین ابزار تجزیه و تحلیل وب و استاندارد برای همه وب سایت ها است. گوگل ویژگی های پیشرفته تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا پیگیری و تجزیه و تحلیل کاملی از رفتار ترافیک را داشته باشید. گزارش تجارت الکترونیک آن می تواند فعالیت فروش و عملکرد را پیگیری کند.

 ۲) Piwik

این یک برنامه زمانبندی تحلیلگر وب است که در سال ۲۰۰۷ راهاندازی شده است. این ارائه دهندگان دیجیتال با ترافیک در زمان واقعی و داشبورد قابل تنظیم است. این برنامه دارای یک نسخه حق بیمه است که ویژگی های اضافی را برای بازاریابان حرفه ای دیجیتال ارائه می دهد.

۳) Kissmetrics

یک ابزار تجزیه و تحلیل وب پولی پرداخت می شود که شما را با سرویس های مناسب برای ارائه نتایجی که می خواهید، فراهم می کند. این ردیابی بازدیدکنندگان سایت را در طول سفر خود ارائه می دهد و در هر کانال تبدیل کمک می کند.

۴) فیس بوک بینش و قدرت ویرایشگر

فیس بوک در حال حاضر دارای ابزار تجزیه و تحلیل قوی خود است که معمولا برای یک بازاریاب دیجیتال کافی است. شما می توانید ایده های زیادی در مورد مشاغل مشتری و الگوهای رفتاری اعضا کسب کنید. فیس بوک همچنین ابزار Power Editor را ارائه می دهد که به طور همزمان برای مدیریت تعدادی از کمپین ها آسان است.

۵) Sprout Social

این یک پلت فرم مدیریت و مدیریت رسانه های اجتماعی است که کسب و کار را با راه آسان برای حفظ ارتباط موثر بین مشتریان فعلی و بالقوه فراهم می کند. شما می توانید از آن برای چندین حساب رسانه های اجتماعی استفاده کنید و باعث جذاب شدن مشتریان می شود.

۶) Hootsuite

این یک بسته کامل برای کسانی است که بر اهمیت بازاریابی رسانه های اجتماعی تأکید دارند. Hootsuite یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی سازمانی است و یکی از محبوب ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در صنعت است. همچنین کمک می کند تا پست های خود را برنامه ریزی کرده و تجزیه و تحلیل دقیق صفحات رسانه های اجتماعی خود را دریافت کنید.

۷) MailChimp

یک ابزار بازاریابی ایمیل قدرتمند، MailChimp توسط تعداد زیادی از متخصصان بازاریابی دیجیتال و کسب و کارها استفاده می شود. محبوبیت ابزار نهفته است در رویکرد ساده خود را به ساخت ایمیل مبارزات بازاریابی راه رفتن در پارک. حتی آماتورانی که تجربه کمی در بازاریابی ایمیل دارند می توانند کمپین های بسیار موثر ایجاد کنند.

 ۸) کمپین فعال

مهترین بخش کمپین فعال این است که آن را اتوماسیون قدرتمند ایمیل بازاریابی. هنگامی که شما یک کمپین را ایجاد می کنید، فقط بقیه را به آن می دهید تا بتوانید کمپین را به طور موثری به مخاطبان مورد نظر منتقل کنید. این یک ابزار پرداخت شده است و با ویرایشگر قالب ایمیل زیبا به شما کمک می کند تا کمپین های خود را ایجاد کنید.

۹) Google Planner Keyword

تحقیق کلید واژه بخش مهمی از جستجوگرها و ابزار Google Keyword است که اگر رقابت “بالا”، “متوسط” یا “کم” و رقابت پیشنهاد شده برای این کلمه کلیدی باشد، عالی است.

۱۰) باز کردن سایت اکسپلورر

این یک ابزار توسعه یافته توسط Moz است که در تحقیق از لینک ها و پیدا کردن فرصت های ایجاد پیوند کمک می کند. شما همچنین می توانید لینک های بالقوه آسیب پذیر با کمک این ابزار پیدا کنید.

ابزارها در انجام بازاریابی دیجیتالی موثر مفید هستند و به راحتی در مدیریت پروژه ها کمک می کنند. ابزار فوق مطمئنا به شما کمک خواهد کرد که به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید. به غیر از این، اگر می خواهید درک بیشتری از جنبه های مختلف بازاریابی دیجیتالی بدست آورید، همیشه می توانید برای یک دوره آنلاین بروید.

ابزار های کلیدی دیجیتال مارکتینگ

سیستم های رسانه های اجتماعی

بخشی مشترک از هر یک از استراتژی های بازاریابی یکپارچه، سیستم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، نمایش مشخصات عمومی و اسنپ چت یک راه عالی برای بازاریابان است تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و باعث ایجاد وزوز در اطراف نام تجاری خود شوند. علاوه بر ویژگی های استاندارد این سیستم عامل ها، برخی از ویژگی هایی که به طور خاص برای بازاریابی طراحی شده اند وجود دارد. این شامل مدیر تبلیغات فیس بوک است که به بازاریابان اجازه می دهد تا تبلیغات و عملکرد آگهی را دنبال کنند. به عنوان یک جایزه اضافه شده، ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Buffer و Hootsuite نیز به خوبی با این سیستم عامل ها ادغام شده است، و برنامه ریزی پست های اجتماعی را آسان می کند و میزان فعالیت را آسان می کند.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای طراحی

یکی دیگر از بخش های کلیدی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است و این به ویژه هنگامی که برای ایجاد آگهی ها و محتوا مانند پست های رسانه های اجتماعی و پست های وبلاگ مفید است. از آنجایی که بازاریابی دیجیتال چنین زمینه ای سنگین طراحی است، انجام آن به طور موثر بدون ابزار طراحی مانند Canva و فتوشاپ امکان پذیر نمی باشد، برنامه هایی که به افراد بدون مهارت های طراحی گرافیکی اجازه می دهد تصاویر دلخواه خود را به محتوای خود اضافه کنند.

ابزارهای تجزیه و تحلیل

مجموعه دیگری از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مفید برای بازاریان، ابزار تحلیل است. این شامل همه چیز از Google Analytics (طراحی شده برای ردیابی آمار برای ترافیک وب سایت به یک سایت خاص) به ابزارهای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، بینش و توییتر تجزیه و تحلیل که ارائه معیارهای مربوط به تعامل و کمک به بازاریابان بهینه سازی کمپین های خود. برای اندازه گیری آمار در پشت صحنه سایت (به ویژه در ارتباط با تبدیل، فروش و جمعیت شناسی کاربر)، ابزارهایی مانند Periscope نیز وجود دارد که اطلاعات کاربر، جستجوهای سایت و معیارهای تبدیل را بررسی می کند.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بازاریابی محتوا

برای بازاریابانی که روی بازاریابی محتوا بیشتر تمرکز می کنند، ابزارهایی مانند CoSchedule و Hubspot کمک زیادی به ایجاد و ایجاد محتوا می کنند. آنها می توانند به بازاریابان کمک کنند فرصت های محتوا را شناسایی کنند و وبلاگ های جذاب و پست های رسانه های اجتماعی را که با مخاطبانشان تازگی دارد، شناسایی کنند. و از آنجا که بوفر همچنین توانایی دیدن آنچه که طرفداران در مورد رسانه های اجتماعی صحبت می کنند، ارائه می دهد، این محتوا تقریبا تضمین شده است که تاثیر گذار باشد و برای یک رویداد خاص یا اخبار مورد توجه قرار گیرد.

 ابزار بازاریابی ایمیل

مجموعه نهایی ابزار در جعبه ابزار بازاریابی دیجیتال مارکتینگ ایمیل است. این کمک به بازاریابان ایجاد کمپین های ایمیل است که محتوای خود را تقویت و تشویق کاربران خود را به بیشتر درگیر با نام تجاری خود را – اقدامات اضافی مانند ثبت نام برای رویدادها و خرید محصولات. ابزارهای بازاریابی ایمیل رایج عبارتند از پلت فرم های بازاریابی ایمیل مانند MailChimp و Iterable که به بازاریابان اجازه می دهد تا لیست ایمیل ها را ایجاد و خودکار سازی ایمیل های خود را انجام دهند. این سیستم عامل ها نیز برای هر کمپین ایمیل، تجزیه و تحلیل را ارائه می دهند، و آزمایش و بهینه سازی سریع و آسان را انجام می دهند.

این مطالب را هم حتما بخوانید:

فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *