افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام

Instagram یکی از گسترده ترین سیستم عامل های اجتماعی است و بنابراین یک کانال بازاریابی عالی است. به همین دلیل حتی یک نگاه گاه به گاه در حساب های آن تعداد زیادی از مارک های بزرگ را نشان می دهد.به خصوص افرادی که برای افزایش فروش در اینستاگرام فعالیت میکنند.
این پلتفرم به اشتراک گذاری عکس منحصر به فرد، مارک های یک نوع از نوع را برای بدست آوردن دید و مشارکت در گفت و گو با مشتریان خود ارائه می دهد.به احتمال زیاد شما در حال انجام بهترین کار خود را برای بازاریابی کسب و کار خود را از طریق نمایش مشخصات عمومی. در اینجا چند روش ساده (و موثرتر) برای افزایش فروش خود در Instagram و بهینه سازی محتوای شما را ارائه میکینم.

مدیریت پیج اینستاگرام شما به صورت حرفه ای

افزایش فروش با انتخاب ادمین حرفه ای اینستاگرام امکان پذیر است. برای استخدام ادمین اینستاگرام کلیک کنید.

فقط تصاویر قانع کننده ای ارسال می شود!

Instagram یک پلت فرم بصری است. بنابراین اول و مهمتر از همه، شما فقط باید تصاویر با کیفیت بالا ارسال کنید.

در حالت ایده آل، تصاویر شما خلاق و چشم نواز هستند و به طور مناسب برجسته محصولات شما مایل به ترویج. هنگامی که مشتریان شما در نمایه خود قرار می گیرند، باید بتوانند بلافاصله برند خود را شناسایی کنند.اتمام برخی از تصاویر ارسال شده توسط Taco Bell زیر. همانطور که می بینید، آنها بازیگوش و رنگارنگ هستند و به طور عام به نام تجاری کلی آنها متکی هستند.

اطمینان حاصل کنید که هر تصویری که در Instagram پست می کنید، نام تجاری و استراتژی کسب و کارتان را با نام تجاری اصلی خود به اشتراک می گذارید. اگر نام تجاری شما براق و مینیمالیست باشد، باید در Intagram براق و مینیمالیست باشد.

یک زیباییشناسی را انتخاب کنید و به آن بچسبید این به عنوان زیرنویس Instagram گسترش می یابد. بین زمان های مختلف و صدای صدا تغییر نکنید. آن را ساده نگه دارید ثبات کلید است.در حالی که تصاویر اصلی همیشه بهترین هستند، گاهی اوقات تصاویر به اشتراک گذاشته شده می توانند به برخی از انواع حساب کاربری شما کمک کنند. بسیاری از وب سایت های تصویری بدون حق امتیاز وجود دارد که می توانید عکس های شگفت انگیز با کیفیت بالا را تهیه کنید. با این حال، ابزارهای وب مانند Canva به شما امکان می دهد تصاویر دلخواه خود را برای تبلیغ تخفیف، خرید و یا رقابت ها ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید، نمایش بصری برند شما در اینترنت ممکن است اولین تجربه شما با مشتریان شما باشد، پس مطمئن شوید که عالی است.

افزایش فروش در اینستاگرام ، افزایش فروش اینستاگرام

در تبلیغات Instagram سرمایه گذاری کنید

تبلیغات در Instagram می تواند به شما در دستیابی به یک مخاطب جدید و هدفمند کمک کند. این یک سرمایه گذاری ارزشمند است، به خصوص اگر نام تجاری یا کسب و کار شما نسبتا جدید است.شما می توانید تبلیغات خود را Instagram برنامه ریزی کنید به طوری که شما را به مشتریان که به احتمال زیاد به محصولات شما علاقه مند است. این دقیقا همان چیزی است که InflowStyle با تبلیغات Instagram خود انجام داد.

مارک فعال سازی مد به جلو، کمپین تبلیغاتی در Instagram را آغاز کرد که زنان ۲۵ تا ۳۴ ساله آمریکا را هدف قرار داد. تبلیغات InflowStyle شامل عکسهای سبک زندگی با زنگ های نور و دکمه “Shop Now” بود که کاربران را به یک صفحه محصول یا دسته بندی در وب سایت خود برد.طی این کمپین InflowStyle پنج برابر افزایش فروش را تجربه کرد. هزینه آنها در هر تبدیل نیز به میزان ۸۰ درصد کاهش یافت، در حالی که بازدهی آنها در هزینه تبلیغات افزایش می یابد.

درس از این یاد می گیرد این است که یافتن استراتژی موفق در Instagram می تواند یک کاتالیزور برای کسب و کار شما باشد. برای مدت زمان طولانی، موضوع با بازاریابی Instagram این بود که شما نمیتوانید پیوندهای قابل کلیک را در پست خود قرار دهید، بنابراین مارک ها باید طرفداران خود را به لینک در زیست شناسی خود هدایت کنند – و به طور مداوم آن لینک را بهروزرسانی کنید.اما اکنون می توانید پیوندهای خود را در پست Instagram لینک کنید – اگر تبلیغ کنید.Instagram هم اکنون با Shopify همکاری می کند تا چیزها را یک گام بیشتر بگذارد و برچسب زدن محصول را برای ارائه یک تجربه مشتری بدون درز ارائه دهد.

آیا میخواهید محصولات خود و نام تجاری را که توسط افراد بیشتر دیده می شود، افزایش یافته و مشتریان قویتری را که با نام تجاری شما مرتبط هستند، افزایش دهند و پرداخت کنید؟ اگر چنین است، پس اینستاگرام طلسم جادویی شماست.در حال حاضر Instagram دارای بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر ماهانه است (که بیشتر از توییتر است)، بسیاری از مارک ها یافتن راه هایی برای ارتباط برقرار کردن با جامعه اینستاگرم هستند و مشتریانی را که به طور شخصی سرمایه گذاری کرده اند و مشتریان خود را بیشتر باز می گردانند باز می گردانند.اما این فقط عددی نیست که باید به آن توجه داشته باشید. این افراد از Instagram استفاده می کنند.

Instagrammers خریداران هستند مطالعه Instagram 2015 Iconosquare نشان می دهد که ۷۰ درصد از کاربران IG گزارش کرده اند که قبلا نام تجاری را بر روی پلت فرم قرار داده اند. به علاوه، ۶۲ درصد از کاربران یک نام تجاری را فقط به خاطر آنکه دوست دارند!

  • برای کسب و کار ها باید حضور فعال رسانه های اجتماعی برای زنده ماندن در سال ۲۰۱۸ بسیار مهم باشد.
  • هیچ استراتژی بازاریابی رسانه ای اجتماعی بدون Instagram کامل نیست. این یک پلت فرم برتر برای مارک ها، تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان که خواستار افزایش فروش در اینستاگرام هستند.
  • این پلت فرم دارای ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه است. و ۵۰۰ میلیون نمایه نمایش مشخصات عمومی روزانه فعال هستند.

در اینجا چیز دیگری است که ممکن است شما را متعجب کند: ۷۰٪ از هاستا های Instagram مارک شده اند.

  1. این چه چیزی به شما می گوید؟ اگر در Instagram فعال نباشید، رقبایتان قطعا وجود دارد.
  2. کسانی که از قبل حساب کاربری خود را ایجاد کرده اند در مسیر درست افزایش فروش در اینستاگرام هستند. اما فقط داشتن پروفایل Instagram لزوما به فروش نمی پردازد.
  3. اگر میخواهید از Instagram درآمد کسب کنید و پول واقعی کسب کنید، باید یک استراتژی قابل قبول داشته باشید. این راهنمای شما را در مسیر درست افزایش فروش در اینستاگرام هدایت خواهد کرد.

این مطالب را هم حتما بخوانید:

فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفتن به واتس اپ
به مشاوره نیاز دارید؟
پشتیبان ایران مایند
سلام!
چطور میتونیم کمکتون کنیم؟