بالا بردن کیفیت عکس ، نرم افزار بالا بردن کیفیت عکس

8 برنامه خفن بالا بردن کیفیت عکس+آموزش مرحله به مرحله

بالا بردن کیفیت عکس، بعد از اختراعِ اولین دوربین عکاسی، همیشه جزء جدایی ناپذیرِ دغدغه های بشری بوده است. دلیلش هم واضح است چون هیچکس از نگاه کردن به تصاویری که با دست های لرزان یا لنزِ کدر گرفته شده است لذت نمی برد حتی اگر در بهترین مناظر و جذاب ترین لوکیشن های استودیویی گرفته شده باشد.
شاید فکر کنید برای رفعِ این مشکل دو راه بیشتر وجود ندارد؛ اول این که یا مجبور هستیم حسابی در خرج بیافتیم و از دوربین های حرفه ای که به سنسورِ لرزشگیر مجهزاند استفاده کنیم، یا این که تسلطِ کامل به یک نرم افزار بالا بردن کیفیت عکس مثلِ برنامه فتوشاپ داشته باشیم که البته یاد گیری اش کارِ هرکسی نیست و نیاز به صرفِ وقت و حوصله بسیار دارد.
ولی خوشبختانه خبر خوش این است که ما در بهترین دوره تاریخِ دنیا زندگی می کنیم و حالا دیگر استفاده از انواع نرم افزار افزایش رزولوشن عکس و برنامه بالا بردن کیفیت عکس اندروید یا آیفون ابداً دشواری ندارد و کارها و یادگیریِ مهارت ها هر روز راحت تر از دیروز می شود؛ ما دیگر می توانیم با گوشی هایمان به جهتِ افزایش وضوح عکس، از ساده ترین اپلیکیشن بالا بردن کیفیت عکس استفاده کنیم. برخی از انواع نرم افزار افزایش کیفیت عکس را در ادامه بررسی می کنیم.

بالا بردن کیفیت عکس با گوشی ،نرم افزار افزایش کیفیت عکس ، نرم افزار افزایش کیفیت عکسهای تار

بالا بردن کیفیت عکس با گوشی چطور امکان دارد؟

ما در این مقاله فقط درباره بالا بردن کیفیت عکس اندروید و آیفون صحبت می کنیم. چون موبایل های ما تمامِ دنیایِ فعلیِ ما را در خود جا داده اند و از پسِ هر کاری بر می آیند. البته در موقعیتی دیگر درباره نرم افزارهای کامپیوتری بالا بردن کیفیت عکس هم صحبت می شود. گوشی های ما تنها وسیله ای برای رد و بدلِ کردنِ تماس های روزانه نیستند.
آن ها دیگر آتلیه های عکاسی ما، اتاقِ ظاهر کردنِ تصاویر و وسیله هایی برای بالا بردن کیفیت عکس نیز هستند.  امکان پذیریِ نصبِ نرم افزار افزایش کیفیت عکس اندروید و قابلیتِ اجرایِ برنامه ای برای بالا بردن کیفیت عکس، جزء خدماتِ طلایی است که برنامه نویسان و طراحانِ اپلیکیشن های موبایل، در سال های اخیر ارائه داده اند که برای جبرانِ این خدمت اگر هر هشت ساعت بر دست ها و پاهایشان بوسه بزنیم باز هم نمی توانیم حقِ مطلب را در مقابلشان ادا کنیم.
ما دیگر در میانِ امواجِ خروشانِ اپ های افزایش کیفیت عکس اندروید و حتی آیفون هستیم. برای مثال می خواهیم به یکی از محبوب ترین اپ های بالا بردن کیفیت عکس اشاره کنیم که در این چند سال، حتی برای غیرِ مبتدی های عکاسی هم تبدیل به دَم عیسی و عصایِ موسی شده است.

1. vivid، بهترین نرم افزار افزایش کیفیت عکس برای اندروید​

کلمه vivid یعنی واضح و زنده. می توان گفت که اسم برازنده‌ای برای اپ افزایش کیفیت است چون حرف اول را در بالابردن کیفیت عکس می زند. 
هم اندرویدی ها و هم آیفونی ها می توانند از این برنامه استفاده کنند.

آموزش تصویری افزایش کیفیت عکس با vivid

  1. برنامه را باز کنید و روی بخش enhancer کلیک کنید.
  2. عکستان را انتخاب کنید.

3. حالا نوبت پردازش عکستان است و باید صبر کنید تا برنامه کارش را انجام دهد.
4. میزان وضوح عکس را میتوانید خودتان کم وزیاد کنید و در نهایت تیک را بزنید.
5. برای ذخیره کردن عکستان آیکون بالای صفحه سمت راست را بزنید و بعد از دیدن یک تبلیغ 30 ثانیه ای عکستان آماده است.

2. بالا بردن کیفیت عکس با پیکس ارت

بهترین برنامه بالا بردن کیفیت عکس اندروید ، بالا بردن کیفیت عکس با پیکس ارت

شاید بگوئید درست است که پیکس آرت از پسِ هر کاری بر میاید، اما دیگر اپلیکیشن بالا بردن کیفیت عکس که نیست!
اما باید بگوئیم که پیکس آرت همه فن حریف است. او هیچ وقت شما را در زمینه ویرایش و ادیتِ عکس ها ناامید نمی کند و با قابلیت هایش بهترین خدمات را در اختیارتان قرار می دهد.
شاید باورتان نشود ولی از پیکس آرت به عنوان نرم افزار برای بالا بردن کیفیت عکس هم استفاده می شود!

اگر نسخه پرو پیکس آرت رو داشته باشید کاری نیست که نتوانید با این اپ انجام دهید. از تغییر بک گراند گرفته تا افزایش کیفیت عکس.
قدم اول پس از باز کردن تصویر در پیکس آرت، رفتن به منو ابزار یا tools است. 
در این منو گزینه Ai Enhance  رو بزنید و منتظر بمانید. دقت داشته باشید که حتما قند شکنتان روشن باشد. 
پیشنهاد ما به شما این است که اگر از کیفیت نهایی رضایت کافی ندارید می‌توانید همین مراحل را بار دیگر انجام دهید.

3. بالا بردن کیفیت عکس با گوشی و برنامه snapedit

همان طور که از اسم این اپ مشخص است این اپ هم‌با هوش مصنوعی کار می‌کند و کار با آن بسیار آسان و سریع است. 
از طریق بخش enhance photo عکس خود را بارگذاری کنید و پس از باز شدن عکس گزینه enhance را بزنید. پس از چند لحظه عکس شما آماده است و می‌توانید به آسانی آن را ذخیره نمایید. اگر مورد قبولتان نبود می توانید روی گزینه ultra بزنید.
نسخه پرو برای اندرویدی ها موجود است اما برای آیفونی ها فقط نسخه اصلی را می توانید استفاده کنید.

4. برنامه بالا بردن کیفیت عکس photo app

این اپ که از هوش مصنوعی استفاده می کند، کاربرد‌های زیادی دارد. محیط این برنامه کاربر‌ پسند و آسان است.
برای استفاده از بخش افزایش کیفیت عکس به بخش enhance رفته و عکس خود را بارگذاری کنید.
پس از مدت کوتاهی اپ کار خود را انجام داده و می‌توانید عکس را ذخیره کنید. خبر خوب اینکه این برنامه هم برای اندرویدی هاست هم آیفونی ها.
ایراد این اپ این است که روی تصویر واتر مارک می‌اندازد ولی نگران نباشید از طریق آموزش حذف واترمارک از عکس میتوانید به راحتی این واترمارک را حذف کنید.

5. سایت بالا بردن کیفیت عکس

بالا بردن کیفیت عکس با گوشی آن هم از نوع بی دردسرش را با nero تجربه کنید.
سایت nero با هوش مصنوعی فعالیت می کند و انصافا هم عجب بازدهی دارد. همینکه روی لینک زیر می زنید، به صفحه اصلی هدایت می شوید که باید عکس خودتان را بارگذاری کنید.
بعد از بارگذاری عکس، face enhancement را بزنید و سپس روی استارت کلیک کنید.
صبر کنید تا سیستم کار خودش را بکند؛ حالا با تغییر کیفیت شگفت انگیز عکستان رو به رو خواهید شد که با زدن دکمه دانلودش می کنید.

6. Adobe Lightroom CC، صبور ترین نرم افزار افزایش کیفیت عکس

اپ افزایش کیفیت عکس ، اپلیکیشن افزایش کیفیت عکس ، بالا بردن کیفیت عکس در آیفون

رده دومِ محبوب ترین اپ افزایش کیفیت عکس، به این نرم افزار تعلق می گیرد. استراکچرِ ساده و سرعتِ نسبتاً بالایی که به هنگامِ پردازشِ پروسه نوسازی تصاویر دارد، باعث می شود در دسته نامزدهای بهترین نرم افزار افزایش رزولوشن عکس قرار بگیرد.
خبر خوب این که ادوبی، نسخه در دسترس ترِ این برنامه یعنی نرم افزار افزایش کیفیت عکسهای تار اندروید را هم برای کسانی مثلِ نویسنده این مقاله که احتمالا همیشه عزایِ تنبلیِ روشن کردنِ لپ تاپ را دارند به بازار عرضه کرده است.

آموزش بالابردن کیفیت عکس با لایت روم

لایت روم هم از آن دسته برنامه های بالابردن کیفیت عکس است که کارش را حسابی بلد است.

  1. عکستان را انتخاب کنید.

2. حالا روی گزینه detail بزنید.

3. چرخانه هارا حرکت دهید و با توجه به عکستان عددی که بهتر است را قراردهید. 

نکته: عددهایی که در تصویر میبینید برای این عکس مناسب است. شاید اگر شما این عددها را روی هر محور مشخص کنید نتیجه افتضاح از آب درآید.

4. حالا که به نتیجه دلخواه رسیده اید، وقت ذخیره است. روی علامت اشتراک گذاری بالا سمت راست بزنید.

5. save to device را بزنید و تمام! از نتیجه عکس لذت ببرید.

7. برنامه افزایش کیفیت عکس اندروید Sharpen Image

شارپ در لغت به معنای تیز کردن است. احتمالا منظورشان این بوده که ما می توانیم دندانِ کُندِ عکس های پیر و قدیمی شما را، در قالبِ این نرم افزار بالا بردن کیفیت عکس، تیز و بُرنده کنیم! این اپ بالا بردن کیفیت عکس، هم قابلیتِ نصب در اندروید را دارد و هم به بالا بردن کیفیت عکس در آیفون کمک می کند و از این جهت بسیار محبوب و کار راه انداز است.

به طور کلی برنامه بالا بردن کیفیت عکس برای ایفون کمی سخت تر پیدا می شود. اینکه یک اپلیکیشن در کنار آن که نرم افزار بالا بردن کیفیت عکس اندروید است یک اپلیکیشن بالا بردن کیفیت عکس در آیفون هم باشد واقعا عالی است.

آموزش بالابردن کیفیت عکس با Sharpen Image

  1. مثل همیشه اول از قسمت فایل ها عکستان را انتخاب کنید.
  2. بعد از کلیک کردن روی عکس تیک بالای عکس را بزنید.
  3. باکیفیت شدن عکس به وضوح قابل مشاهده است. از گوشه بالا سمت راست عکس را ذخیره کنید.

8. آنلاین باش!

یک شاه کلیدِ کار راه انداز و برنامه برای بالا بردن کیفیت عکس برای آیفون وجود دارد که بسیار راه گشاست و می تواند مشکلات مربوط به اجرا و راه اندازی اپلیکشین  بالا بردن کیفیت عکس در آیفون را حل کند.
سایتِ https://www.fotor.com، یک درگاهِ است که در قالبِ نرم افزار افزایش کیفیت عکسهای تار برنامه نویسی شده است، اما با این تفاوت که شما می توانید بدونِ نصبِ هیچ گونه برنامه افزایش کیفیت عکس آیفون، به بالا بردنِ کیفیت عکس های خود بپردازید. این یکی از بهترین امکانات برای بالا بردن کیفیت عکس با گوشی است که مختص آیفونی ها است.

سخن آخر

در این مقاله چندین و چند برنامه افزایش کیفیت عکس با گوشی را به شما معرفی کردیم. شما هم در صورتی که از نرم افزار و یا اپلیکیشن خاصی برای افزایش کیفیت عکس های کم کیفیت و یا قدیمی تان استفاده کرده و راضی هستید، به همراهان ایران مایندی معرفی اش کنید.

این مطالب را هم حتما بخوانید:

فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *