نقشه راه فروش

نقشه راه فروش

فروش بخش آساني از تجارت نيست

داشتن یک نقشه راه برای هدایت شما از سر به فروش یک تاکتیک است که می تواند به یک فروشنده در هر سطح کمک کند. نقشه راه فروش کمک می کند تا اهداف بزرگ و اهداف میان مدت در طول مسیر را تعیین کند. برای ایجاد نقشه راه، از هدف خود شروع میکنید و به سمت تولید مورد نیاز برای دستیابی به یک هدف فروش اعلام شده کار می کنید. یک نقشه راه فروش می تواند در هر کسب و کاری اجرا شود.

ایجاد یک نقشه راه فروش تعیین یک هدف درآمد

سالانه، سه ماهه و ماهانه دوره های سنتی هستند که ممکن است برای رسیدن به اهداف در نظر بگیرید. این مبلغی است که شما امیدوارید از فروش محصولات یا خدمات تولید کنید. هدف درآمد را با هزینه (یا هزینه متوسط) محصول یا سرویس خود تقسیم کنید. این مقدار تعداد فروش است که شما برای رسیدن به هدف مورد نظر خود نیاز دارید.
تعداد انگیزه هایی را که باید قبل از اینکه یک خرید را انجام دهید، تعامل کنید. این تعداد دقیق تر می شود و به عنوان تجربه بیشتر در تنظیم و دستیابی به اهداف فروش خود را دریافت کنید. تعدادی از فروش مورد نیاز را با تعداد هدایت در هر فروش مورد نیاز افزایش دهید. این تعداد برآورد شده منجر می شود که برای دستیابی به هدف فروش اعلام شده شما باید در طول مدت زمان تماس بگیرید. 

تعداد هدایت هایی که برای رسیدن به اهداف روزانه، هفتگی، ماهانه و یا سه ماهه برای تعداد انگیزه هایی که شما باید با آن به دست آورده و به هدف فروش اعلام شده بپردازید، تقسیم کنید.این اهداف کوچکتر را ارسال کنید که در آن شما به راحتی می توانید آنها را در حالی که در حال کار هستید مشاهده کنید.
شما همچنین می توانید مراحل دیگر در فرایند فروش خود را به نقشه راه فروش خود اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر بخشی از فرآیند فروش شما این است که مردم را به رویدادها دعوت کنید، ممکن است بخواهید قدمی را پیش ببرید که به هدف تعیین تعداد افرادی که شما باید برای رویدادها دعوت کنید تا هدف درآمد اعلام شده خود را تعیین کنید.

عملیات فروش

نقشه راه فروش تا حدودی از یک هدف در حال حرکت است. تا زمانی که شما یک ایده بهتر از اینکه چند رهبر شما نیاز دارید قبل از فروش تعامل داشته باشید، برآوردها شما حدس می زنند. داده های خوب را نگه دارید و نقشه جاده شما بهتر و بهتر خواهد شد.چه کسی نقشه راه را در این مرحله دارد؟
هنگامی که شما راه اندازی می کنید، به معنای واقعی کلمه هرکس باید به نقشه راه فروش خود دسترسی داشته باشد. حساب کاربری شما باید به اندازه کافی کوچک باشد تا بتوانید همه کارها را در این سند زندگی کنید، زیرا دانش محصول و کسب و کار در این مرحله باید در تمام کسب و کارها سازگار باشد.

فرآیند فروش

اساسا راه من برای نقشه راه فروش برای راه اندازی این است که این نقشه راه بازار آماده است. آنچه که می خواهید در این نقشه راه گنجانده شود، تمام محصولات مورد نظر شما برای چند ماه، چهارم یا سال های بعدی است که می خواهید با مشتریانتان به اشتراک بگذارید.
به یاد داشته باشید، شما نقشه راه فروش خود را به عنوان یک ابزار فروش به کار می گیرید تا مشتریان بالقوه را به سمت قیف حرکت دهید. نقشه راه فروش خود را به عنوان یک قطعه همراه برای نقشه راه محصول خود بازنویسی کنید. نه تنها باید نقشه راه فروش تا حدودی نقشه راه محصول خود را تقلید کند، بلکه باید درخواست های مشتری و ایده های خود را نیز بگیرد.

در مراحل تولد Roadmunk، ما می خواهیم ورودی هایی را که در فرایند فروش در تماس ها شنیدیم و آنها را در نقشه راه فروش ما، آنها را دسته بندی کرده و آنها را در برابر مشتری های خاص برچسب گذاری کنیم. به این ترتیب وقتی چیزی آزاد شد، می توانم به نقشه راهم بروم و فیلتر براساس آن ویژگی را برای برداشتن هر مشتری برچسب گذاری کنم. این باعث شد جستجو و بازنگری در فروش های قدیمی به مراتب راحت تر انجام شود.
همچنین مشتریان ما را نشان دادند که ما شنوندگان خوبی هستیم و آنها را به “جهنم آه” نزدیک می کنیم. اما مهم این است که نقشه راه فروش در این مرحله در نظر گرفته شود تا آن را برای بازار مناسب سازید. بدون اصطلاحات محصول پیچیده! استفاده از اصطلاحات مشتریان درک خواهد شد. همچنین شامل جزئیات زیادی در مورد شما به عنوان ممکن است مانند mocks، پیوندهایی به فیلم ها یا هر وثیقه مناسب که می توانید در طول ارائه یک نقشه راه به جلو بردارید، به این ترتیب شما واقعا می توانید با مراحل بعدی محصول (و کسب و کار) صحبت کنید.

این مطالب را هم حتما بخوانید:

فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *